Palun oodake, lehte laetakse.

3230 XTRA

FST_3230_04A

 

Cumminsi 6,7-liitrisel mootoril on maksimaalse võimsuse ja kasuteguri tagamiseks neli klappi silindri kohta ning vahejahuti.
Tagaveoline käigukast vähendab olulisel määral mootorimüra.
Ühistorusissepritsesüsteem töötab kuni 1600-baarisel rõhul ja kasutab kütuse sissepritse täpseks juhtimiseks elektroonikat, mis parandab mootori tööomadusi ja suurendab kasutegurit.
Tolmu tõhusale filtreerimisele aitab kaasa süsteem Donaldson Powercore, milles suured tolmuosakesed eemaldatakse tsentrifugaaljõu toimel enne nende jõudmist filterelementi, mis aitab vähendada regulaarse hoolduse vajadust.
Mootori juhtsüsteem jälgib pidevalt mootori tööomadusi, et pikendada kasutuskestust: pärast 100 tunni järgset esmast hooldust vajavad mootoriõli ja filtrid vahetamist iga 500 tunni järel, põhjalik mootorihooldus tuleb teha alles iga 5000 tunni järel.

JCB väljatöötatud ja toodetud P-TRONIC on 24-käiguline poolautomaatne Powershift-käigukast, mille suurim kiirus on 65 km/h ja mille abil saate seada mis tahes rakenduse jaoks sobiva kiiruse.
Kuus Powershift-käiku neljas käiguvahemikus tagavad sujuva ja kiire üles- ja allavahetuse koormuse all ning mitmekettaline märgsidur tagab ülekande sujuva progressiivse rakendumise ilma siduripedaali vajutamata.
Tehnoloogia Xtra Drive abil saab masinat juhtida kui automaatkäigukastiga autot. Sidurita juhtimine on lihtne – peatumiseks tuleb vajutada piduripedaali ja edasisõitmiseks pidur vabastada.
Mootori ja käigukasti vaheline andmesidesüsteem kasutab tehnoloogiat CAN-BUS, mille abil valib masin vastavalt mootori koormusele ja tööle kõige sobivama käigu.
Puutetundlikult ekraanilt juhitavad kolm jõuülekanderežiimi (Powershift, Autoshift ja Drive) tagavad masina optimaalse töö.

Kolme jäikusastmega esivedrustussüsteem silub kõik pinnasekonarused ja raputused ning tagab sujuva sõidu ning suurepärase veojõu ja pinnase väiksema tihendamise põllul.
Stabilisaatorvarras reguleerib vedrustuse jäikust ja parandab ohutuse suurendamiseks juhitavust.
Isereguleeruv tagavedrustus kompenseerib tööorganite lisamassi ja parandab ka veojõuomadusi. Isetasakaalustamine kõikumise vähendamiseks suurendab pritsinoole stabiilsust, mis on eriti oluline kallakul töötamisel.
Kõigi nelja ratta õhk-hüdraulilised ABS-pidurid tagavad ohutu peatumise. (Märkus. ABS sõltub piirkonnast)
Suurepärase jahutusega välised ketaspidurid tagavad tõhusa pidurdamise, ilma et pidurdusjõud väheneks.

Suures ruumikas kabiinis on kaks täismõõtmetega istet juhile ja kaassõitjale ning suurepärase igakülgse nähtavuse tagav suur aknapind.
Istme külge paigaldatud juhtseadmetes on traktori kõik funktsioonid koos ja ühes kohas juhi käeulatuses, mis muudab masina juhtimise uskumatult intuitiivseks.
Värvilise puuteekraani abil saab juurdepääsu masina olekule ja seadistusele. Lihtsa ja eriti käepärase paigutuse loomisel on silmas peetud masina optimaalseid tööomadusi ja jõudlust.
Valikvarustusse kuulub põllutööde jõudluspakett tööeeabiga, lisatöötuled, esi- ja tagaklaasisoojendus, juhiiste ja elektrilised peeglid, mis võimaldavad juhil leida optimaalsed sõiduomadused ja kasutusmugavuse.

Koormustundlik mahtmuudetav lisahüdropump võimaldab vooluhulka kuni 132 l/min, mis vähendab kütusekulu ja kulumist ning väldib liigse soojusenergia teket hüdrosüsteemis.
Istme taga on praktiline, võrguga kaetud riiul, millele mahub isegi lõunasöögikott.
Valikvarustusse kuuluv koormustundlik Power Beyond-ühendus võimaldab vajaduse korral suurendada tööorganitele eraldi ventiiliploki abil hüdroõli juurdevoolu.
Käetoele paigaldatud ergonoomilised hoovastiku juhtseadmed tagavad täpse juhtimise. 2. kategooria elektroonilist esihoovastikku saab lüliti abil juhtida nii ühe- kui ka kahesuunaliselt. Lisaks on käetoel kõrguse sügavuse ja hoovastiku töökiiruse juhtseadmed.
Elektrooniliselt juhitavate spindelventiilide abil saate tööorganite täpseks ja automaatseks juhtimiseks reguleerida aega ja vooluhulka.

© 2011 JCB