Palun oodake, lehte laetakse.

JS460

JS460

 

Turboülelaaduriga ja vahejahutiga Isuzu mootoril on suur võimsus ja suurepärane tõhusus.
Juhtpaneel ja servomehhanismiga juhtseadmed on juhi käeulatuses.
Väga külma ilma korral on esmakäivitamisel abiks iga silindri automaatne soojendamine.
Vastupidav nool ja tugevdatud kopp on loodud rasketeks kaevetöödeks ja kõva pinnase eemaldamiseks.
Mootori töö reguleerimisega vastavalt hüdroõli vooluhulgale suurendab AMS (täiustatud haldussüsteem) masina jõudlust ja vähendab kütusekulu.

Suurema jõudluse ja väiksema kütusekulu saavutamiseks saab valida nelja töörežiimi vahel. Režiim H-Mode on ette nähtud pidevaks suureks jõudluseks ja kõva pinnase kaevamiseks. Režiim S-Mode on ette nähtud üldisteks kaeve- või süvendamistöödeks. Režiim L-Mode on ette nähtud kergemateks viimistlustöödeks või täpseks paigutamiseks. Režiim F-Mode on ette nähtud täppistöödeks ja tõstmiseks.
Servomehhanismiga juhthoova ühe nupuvajutusega tühikäigu funktsiooni abil saab ühe nupuvajutusega seada mootori pöörlemissageduse tühikäigu pöörlemissagedusele. See vähendab mittetootlikul ajal kütusekulu.
Roomikukett on suletud, et saavutada maksimaalne kulumiskindlus isegi pikaajalise ja suure kiirusega sõitmise korral.

Juhtpaneel ja servomehhanismiga juhtseadmed on juhi käeulatuses. Haldussüsteemi AMS monitor asub jälgitavas kohas, kuid ei takista juhi vaadet kabiinist välja.
Stantsitud terasest kabiin on ruumikas ja mürasummutusega. Suured turvaklaasist pinnad tagavad suurepärase nähtavuse igas suunas. Esiakna saab vedrumehhanismi abil hõlpsasti kabiini lae sisse lükata.
Amortisaatorite juhtimise funktsioon summutab nii juhile kui ka masinale kaevetööde ajal mõjuvaid lööke.
Kabiini vibreerimisest tingitud juhi väsimise vähendamiseks (eriti kiirel sõitmisel) on kabiin paigaldatud ainulaadsetele kombineeritud hüdraulilisele ja kummist vedrustusele.

© 2011 JCB