Palun oodake, lehte laetakse.

JS360

 

Heitgaasistandardile Tier III vastav 210 kW (281 hj) Isuzu mootor on väga tõhus, töökindel ning hõlpsasti hooldatav.
Regeneratiivne hüdrosüsteem parandab hüdraulilist tõhusust ning Kawasaki pumbad ja Kayaba juhtventiil tagavad suurepärased tööomadused. Tänu Plexus-filtrile on hüdroõli puhtusaste väga hea – osakeste suurus on ainult 1,5 µm.
Nii peanoole kui ka lisanoole hüdrosilindrid on löökkoormuse vältimiseks varustatud amortisaatoritega. Need kaitsevat teie masinat ja muudavad juhtimise mugavamaks. Mugavuse ja tõhususe tagamiseks on amortisaatorite juhtimine alati sisse lülitatud seni, kuni juht selle välja lülitab.
Neli töörežiimi, mis on täiustatud kontrollisüsteemi monitori kaudu saadaval vaid ühe nupuvajutusega, tagavad parima võimaliku juhitavuse ja tõhususe.
Optimaalse tootlikkuse saavutamiseks on roomikekskavaatoril JS360 suurepärane juhitavus ning peanoolel ja lisanoolel võrdsed töökiirused. Standardvarustusse kuuluv noole/pöörderingi funktsiooni prioriteet muudab veokite laadimise kiiremaks.

Jaapanis toodetud kvaliteetseid, töökindlaid hüdrosüsteemi komponente kaitseb kõige rangematele nõuetele vastav filtrisüsteem Plexus, mis tagab hüdrovedeliku ja hüdrosüsteemi komponentide pika tööea.
Masina ülaosa ja roomikute vaheline suur vahekaugus vähendab ülaosa kahjustamise ohtu ning kaitsed kaitsevad alusvankrit prahi eest.
Noole ja kopa amortisaatorite juhtimine vähendab masinaosade kulumist.
Kuna roomikekskavaatori JS360 ülaosa kõik komponendid on hõlpsalt juurdepääsetavad, on hooldamine ja võimalikult suure tootlikkuse saavutamine hõlbus.
Roomikulülid on määritud ja püsivalt suletud, mis vähendab müra ja pikendab roomikute tööiga.

Suurepärane soojendus- ja kliimaseade tagab ideaalsed töötingimused. Ventilaatori pöörlemiskiirus on muudetav, temperatuuri ja õhuringluse juhtseadmed hästi tähistatud ja hõlpsalt kasutatavad. Valikvarustusena on saadaval kliimaseade.
Muudetava asendiga mugav iste vähendab juhi väsimist ja kõrge seljatoega vedrustusega iste (kuulub standardvarustusse) pakub suurepärast tuge. Saadaval on ka soojendusega ja õhkvedrustusega kõrge seljatoega iste.
Istme taga on praktiline, võrguga kaetud riiul, millele mahub isegi lõunasöögikott.
Suur uks hõlbustab kabiini sisenemist ja täiesti sile põrand puhastamist.
Kõik juhtseadmed on arusaadavad ja hõlpsalt kasutatavad: ekskavaatori noolt ja koppa juhitakse servomehhanismiga hoova abil (valikvarustusena on saadaval ümberlülitussüsteem ISO juhtskeemilt SAE juhtskeemile), mille saab sõltumatult paigaldada istme külge. Juhtkangil asuv roomikukäigu valits hõlbustab sõidukiiruse muutmist. Mootori pöörlemissagedust saab juhtida valikulüliti tüüpi pöörlemissageduse regulaatori abil ning servomehhanismiga hooval asuva ühe vajutusega tühikäigu või valitava automaatse tühikäiguga, mille viivitusaeg on muudetav.

Noole aluse ja kopa sõrmede määrimisvälp on 1000 tundi, et lühendada hooldusaega ja vähendada hoolduskulusid.
Väljapööratav hooldusluuk teeb juurdepääsu mootori karteri tühjendusavale eriti lihtsaks ja kiirkinnitatava tühjendustoru saab kinnitada nii mootoriõli kui ka kütusepaagi tühjendusava korgi külge.
Kõikidel astmetel ja ülemistel katetel on mittelibisevad vastupidavad paneelid.
Uut, heitgaasistandardile Tier III vastavat mootorit saab hooldada maapinnalt. Masin on varustatud kabiinis asuva AMS-süsteemi kuuluva digitaalse ekraaniga, millel kuvatakse mootoriõli kontrollimiseks, mootorist eemal asuvate mootori õli- ja kütusefiltrite hooldamiseks vajalik teave.
Maapinnalt hooldamine mitte ainult ei lühenda mittetootlikku aega, vaid muudab ka tehnikute töötamise põllul ohutumaks ning võimaldab diagnostikafunktsioonide kasutamist ilma sülearvutit kasutamata.

© 2011 JCB