Palun oodake, lehte laetakse.

722

WLS_456ZX_04_A

 

Kabiini ja laaduri ainulaadne konfiguratsioon ning suur klaasipind tagavad varasemast parema nähtavuse.
Ergonoomilise paigutusega juhtseadmed ja kerge kerekallutushoob vähendavad juhi väsimist.
Valikvarustusse kuuluv kliimaseade ja õhu survestatud filtreerimine tagavad juhile mugava töötemperatuuri ja puhta õhu.
Ruumikas kabiinis on juhi mugavuse suurendamiseks ja väsimise vähendamiseks täielikult reguleeritav iste ja roolisammas.
Takistusteta sisenemistee kabiini eestpoolt

Cumminsi 6-silindriline turboülelaaduriga ja ülelaadeõhu vahejahutiga mootor QSB (242 hj neto)
Vastab standardite Stage IIIA ja Tier III mootori heitgaasinormidele maastikul kasutatavate ehitusseadmete kohta
Väike müra ja kütuse täpne sissepritse tagab väikese kütusekulu
Kahe hammasrataspumbaga lihtne ja ökonoomne hüdrosüsteem
Käsitsi juhitav / automaatkäigukast ZF Smoothshift
Muudetava vooluhulgaga koormustundlik hüdrosüsteem, mis on tõhusam väikese kütusekulu korral
Kahe kontuuriga hüdrovõimendiga pidurid kõigi kuue ratta pidurdamisega

EMS (elektrooniline jälgimissüsteem) standardvarustuses
Rühmitatud hoolduspunktid, esi- ja tagapidurid, peapump ja avariijuhtimine
Väljapööratavad jahutusmoodulid
Tugevast terasest vastupidav ja kulumiskindel kere
Pikad hooldusvälbad

Suur keskpöördetelg
Esivedrustus – jäiga kinnitusega vedrustusega teljed. Radiaalrehvidega vedrustus
Kvaliteetse ja vastupidava konstruktsiooni tulemuseks on pika tööeaga tugev masin
Kõigi põhikomponentide vastupidavuse testimine tagab hea töökindluse. Erinevates kliimatingimustes testimine tagab kõikide tingimuste korral parimad tööomadused.

Hüdrosidur tagab võimsuse ja väikese kütusekulu
Kaks üheastmelist kahepoolse toimega hüdrosilindrit
Suurepärane võimsuse ja kaalu suhe
Tänu väikesele pinnasesurvele saab liigendkalluriga 722 töötada halbade pinnasetingimustega töötamiskohal enne raskemate liigendkallurite kasutamist mitu päeva, kusjuures põhjustatavad pinnasekahjustused on väiksemad.
Liigendkalluril 722, mille automaatne veojõukontroll saavutatakse piiratud libisemisega diferentsiaaliga sildade abil, ei pea juht diferentsiaalilukke rakendama, sest jõuülekanne kohandatakse automaatselt pinnasetingimuste ja seda pole võimalik väärkasutada.

© 2011 JCB