Palun oodake, lehte laetakse.

4CX Eco

JCB BHL 4CX

 

Maailma parimat laadur-ekskavaatorit on alati iseloomustanud laadimis- ja kaevamisomaduste ideaalne koostöö. Nüüd viib 4CX süsteemide ecoDIG, ecoROAD ja ecoLOAD abil tõhususe täiesti uuele tasemele. Tänu kolme pumbaga hüdrosüsteemile on masina kütusekulu tavaliselt 16% väiksem ning väiksem heitgaasikogus ja mootori madalam pöörlemissagedus vähendavad müra ja juhi väsimist.

Vasara ja kahesuunalise lisahüdrosüsteemi kombineeritud kontuurid tagavad ühe- ja kahepoolse hüdroõlivoolu ning see võimaldab kasutada suuremat valikut JCB tööorganeid. Masin on mitmekülgsem ning suurem kasutatavate tööorganite valik suurendab tööjõudlust ja kliendipoolseid kasutusvõimalusi.

JCB laadur-ekskavaatoritele omaselt on kabiinis ka joogiautomaat, millest saab kogu päeva jooksul maitsva tassi kuuma teed või kohvi. See muudab väljateenitud puhkepausi veelgi lõõgastavamaks!

Kolme pumbaga hüdrosüsteem võimaldab pikemaid tsükleid madalamal pöörlemissagedusel, mis omakorda vähendab kütusekulu. Tulemuseks on lühem mittetootlik aeg, mis kulub töövahetuse ajal tankimiseks, suurem tööjõudlus ja kliendi suurem kasumlikkus. Väiksem kütusekulu tähendab ka väiksemat heitgaasikogust ja seega JCB laadur-ekskavaatori väiksemat kahjulikku mõju keskkonnale.

Üks viimaste aastate kõige muljetavaldavamaid uuendusi on JCB mootor Dieselmax. 2006. aastal kasutati seda maailma kiireimas diiselautos, mis saavutas uskumatu kiiruse 563,418 km/h (350,092 mph). See masinaehituse tippsaavutus, mis on nüüd kasutusel kõigis laadur-ekskavaatorites 3CX ja 4CX, tagab mootori madalal pöörlemissagedusel suure pöördemomendi ning see omakorda suurepärased lükkamis- ja mäkketõusuomadused.

Juht saab laadimise ajal valida laaduri juhthooval kiiruse hüdraulilise juhtimise funktsiooni Hydraulic Speed Control (HSC), mis lülitab välja 2. hüdropumba, et vähendada laadimisel suurema veojõu saavutamiseks kõrvalkoormust ja suurendada võimsust.

© 2011 JCB