Palun oodake, lehte laetakse.

8085 ZTS

MIDI-8065-APP02

 

Standardi Tier III nõuetele vastav turboülelaaduriga 57,6 hj (43 kW) vesijahutusega 4-taktiline otsesissepritsega mootor teeb sellest meie kõige võimsama miniekskavaatori, mille eeliseks on eriti väike kütusekulu.
Tänu uue ventiiliploki 300-baarisele töörõhule sobib kopa ja noole rebimisjõud mis tahes pinnasetingimustega.
Käigu automaatse allavahetusega roomikumootoritel on suurepärased sõiduomadused, sahaga töötamise, kohapeal pööramise ja sirge liikumisjoone järgimise omadused nii tavalises töötamiskohas kui ka mitmesuguste pinnasetingimuste korral.
Paljude võimalustega sammaspostil põhinev konstruktsioon sobib ideaalselt piiratud liikumisruumiga kohtades ja esemete lähedal töötamiseks, tagaosa puudumine võimaldab masinat kasutada eriti kitsastes oludes.

X-raami tüüpi keevitatud alusvanker tagab maksimaalse tugevuse ning hüdrostaatilised kahekäigulised mootorid ja voolikud on kahjustuste eest täielikult kaitstud.
Mõlemad roomikud on konstrueeritud nii, et pinnasmaterjal veereb neilt maha, mis vähendab roomikute ja käiguosa kulumist.
Patenditud vastupidav sahk tagab sobiva jõu, võimsuse ja tööomadused, nii et pinnasmaterjal masina ees veereks ja liiguks.
Patenditud vastupidav sahk tagab sobiva jõu, võimsuse ja tööomadused, nii et pinnasmaterjal masina ees veereks ja liiguks.

Kogu hüdrosüsteemis kasutatakse ORFS-voolikuid, voolikute pikkus on viidud miinimumini ja kaeveseadme hüdrovoolikud on kahjustuste vältimiseks juhitud üle noole otsa.
Tagaosata konstruktsioon lisab tööalal töötajate ohutust ja aitab vältida masina kahjustumist.

Kumer kere ja suured klaaspinnad tagavad esmaklassilise nähtavuse, mis muudab töö ohutumaks ja vähendab masina kahjustusi.
Ruumikas ja stiilses kabiinis on terve päeva mugav töötada, sest masina kõik olulised funktsioonid on juhi käeulatuses.
Lühikese liikumisulatusega juhtkangid, uus sahahoob kahekiiruselise liikumise nupuga ja täiustatud paigutus võimaldavad juhtseadmete abil masinat täpselt juhtida.
Noole nihutusfunktsiooni pedaal ja lisapedaal on suurema põrandapinna saamiseks ühendatud üheks kiikpedaaliks.

Standardvarustusse kuuluva JCB kontrollisüsteemi (AMS) abil saab juht kiire juurdepääsu masina funktsioonidele, teha masina diagnostikat ja kasutada hooldusrežiime.
Mootor ja ventiiliplokk paiknevad külgmootori hooldussektsioonis pikisuunaliselt, et neile oleks maapinnalt hõlpsam juurde pääseda.
Tagumises hooldussektsioonis on täiustatud kütuse ja hüdroõli täitepunkte ning täiustatud kaughoolduspunktid hõlbustavad igapäevast kontrollimist ja regulaarset hooldamist.

© 2011 JCB