Palun oodake, lehte laetakse.

8020 CTS

MINI_8020_01_S

8020 on meie kõige suurim masin (kaal 2,1 tonni), mida saab tavapärase neljarattaveolise masinaga seaduslikult pukseerida. (Kontrollige masina kasutusjuhendist pukseeritava masina suurimat lubatud kaalu).
Tänu suurepärasele tühjenduskõrgusele, kaevesügavusele, noole raimejõule ja mootori võimsusele on tegemist eriti suure jõudlusega masinaga.
Standardi Tier III nõuetele vastav Perkinsi mootor on head kaalujaotust silmas pidades nutikalt paigutatud, nii et kütuse- ja hüdropaagid asuvad masina tagaosas, mis välistab liigsete vastukaalude kasutamise vajaduse.
Masinal on kahekäiguline käigu automaatse allavahetusega käigukast, pikem nool (140 mm võrra pikem kui muudel seeria 801 masinatel) ja võimas pump (need kõik kuuluvad standardvarustusse).
Hüdrauliliselt pikendatav alusvanker ja (100 mm võrra) pikendatud vastukaal suurendavad tõstevõimet ja stabiilsust.

Torunool on tavapärast keevitatud konstruktsioonist tugevam ja vastupidavam. Tugevuse testimisel on see läbinud peaaegu topeltarvu testitsükleid (üle ühe miljoni tsükli).
See nool on kergem, mis omakorda vähendab transpordimassi.
Nool pakub kaitset ka kaeveseadme voolikutele, mis on viidud noole sisse.
Valatud pöörderaam selle suurusega masinate seas ainulaadne ja lisab jäikust kogu masina ülaosale.
Valatud konstruktsioon on keevitatud konstruktsioonist mitmekülgsem ning selle puhul puudub vajadus lisamaterjali järele, mida üldjuhul kasutatakse konstruktsiooni tugevdamiseks.

Täiustatud servomehhanismiga juhtseadmeid on hõlbus kasutada ja nende abil on võimalik saavutada suurt täpsust nii kaeveseadme ja saha kasutamisel kui ka sirgjoonelisel liikumisel.
Isoleeritud kabiin/varikatus ja istme üheosaline plastalus vähendavad müra ja vibratsiooni.
Ülestõstetuna katkestab tugevuse nimel valualumiiniumist valmistatud katkestusseade nii roomikuhoovad kui ka servomehhanismiga juhtseadmed, et kabiini oleks ohutu siseneda ja sealt väljuda.
Kabiini suur klaaspind ja väikese laiusega nool suurendavad nähtavust.
Standardvarustuse suur valik hõlmab ROPS-/TOPS-sertifikaadiga varikatust, täielikku heli- ja visuaalsete signaalide hoiatussüsteemi, pöörderaami transpordilukustust ja välist lukustatavat tööriistakasti, millesse mahuvad hõlpsasti ära määrdeprits, filtripadrun ja tööriistad.

Kallutatava kabiini (mis on selle suurusega masinate seas ainulaadne) saab üles tõsta vähem 5 minutiga, et pääseda juurde ventiiliplokile, voolikutele, mootori esiosale, pöördemootorile, hüdropumbale ja hüdroventiilidele.
Ohutuse tagamiseks on gaasiamortidel lukustus, mis välistab kabiini tahtmatu langetamise.
Hooldusvälp on 500 tundi.
Regulaarse hoolduse hoolduspunktid paiknevad lähestikku.
Tänu kaughoolduspaneelile on igapäevane kontrollimine kiire ja lihtne.

© 2011 JCB