Palun oodake, lehte laetakse.

8018 CTS

MINI_8018_01_S

 

1,1-liitrise töömahuga mootoril on võrreldes eelmiste mudelitega 11% väiksem kütusekulu, väiksem heitgaasikogus ja 30% suurema mahutavusega kütusepaak.
Kerge, ent jäiga konstruktsiooniga torunool tagab suurepärase tugevuse ja vastupidavuse.
Mudeli JCB 8018 standardvarustusse kuulub pikendatav alusvanker. Nende pikendatavate roomikute tõelised eelised ilmnevad kallakul töötamisel, üle külje töötamisel ja pinnasepurusti kasutamisel.
JCB 8018 standardvarustusse kuulub käigu automaatse allavahetusega kahekäiguline mootor. Selle eelised ilmnevad raskete pinnasetingimuste korral. Masin lülitub vastavalt tingimustele kas kõrgemale või madalamale käigule.
Amortisaatoritega hüdrosilindrid tagavad head juhtimis- ja tööomadused.

Hüdrosüsteemil on vähem voolikuid ja 20% vähem ühendusi ning seetõttu on ka võimalikke lekkekohti vähem ja süsteemi töökindlus parem.
Tänu suure mahutavusega kütusepaagile saab masinaga ilma katkestusteta töötada terve päeva.

TOPS-sertifikaadiga (Tip Over Protection Structure – ümberkukkumise puhul kaitsev turvakabiin) ja ROPS-sertifikaadiga (Roll Over Protection Structure – ümbermineku puhul kaitsev turvakabiin) kabiin/varikatus, lisavarustusena saadaval FOGS-kaitse (Fall Over Guard Structure – ümberkukkumise korral kaitsev tarind).
Juhtseadmete katkestusseade kuulub standardvarustusse. Valmistatud valualumiiniumist, mis teeb sellest varasemast palju tugevama ja vastupidavama. Lisaks saab sellega suurema ohutuse tagamiseks peale servomehhanismiga juhtseadmete katkestada ka roomiku juhthoobade töö.
Torunoole kuju ja väike laius suurendavad nähtavust.
Erakordselt stabiilne tööplatvorm, stabiilsust lisab ka pikendatav alusvanker.

Seerial 801 kasutatakse täiustatud servomehhanismiga juhtseadmeid ja mikrolihvitud ventiiliplokk, mis tagab sujuvuse, täpsuse ja multifunktsionaalsuse ilma võimsusele või kiirusele lõivu maksmata.
Kabiin on pöörderaamist isoleeritud. Kabiini põhi (sh põrand ja istmealus) on vormitud ühes tükis plastist. Need kaks tegurit vähendavad märkimisväärselt kabiinis tajutavat müra ja vibratsiooni.
Kabiin on ruumikas ja mugav ning masinaklassi parima nähtavusega igas suunas.
Juhi pea kohale lükatav esiaken on gaasiamortidega, mis veelgi täiendab seeria 801 kvaliteeti ja kasutuslihtsust.

Regulaarset kontrollimist vajavad masinaosad asetsevad lähestikku hoolduspaneeli taga, mis hõlbustab mootoriõli, jahutusvedeliku, diislikütuse ja hüdroõli lisamist.
Kallutatav radiaator hõlbustab jahutusmooduli puhastamist ja juurdepääsu ventilaatoririhmale.
Põhjalikumat hooldamist hõlbustab uus kallutatav kabiin. Kabiini kallutatakse tagaosast ning nähtavale ilmub pöördemootor, ventiiliplokk, hüdrovoolikud, mootor ja hüdropump.
Mootori hooldusvälpa on suurendatud 500 tunnini, mida on kaks korda enam kui eelmistel mudelitel.

© 2011 JCB