Palun oodake, lehte laetakse.

8014 CTS

MINI_8014_01_S

 

1,1-liitrise töömahuga mootoril on võrreldes eelmiste mudelitega 11% väiksem kütusekulu, väiksem heitgaasikogus ja 30% suurema mahutavusega kütusepaak.
Kerge, ent jäiga konstruktsiooniga torunool tagab suurepärase tugevuse ja vastupidavuse.
Tänu kaheosalisele pöörderaamile on mootor pikipaigutusega ning kütuse- ja hüdropaagid asuvad masina tagaosas. See suurendab stabiilsust ja vähendab kaalu, sest puudub liigse vastukaalu vajadus.
Täiustatud servomehhanismiga juhtseadmed ja mikrolihvitud ventiiliplokk, mis tagab sujuvuse, täpsuse ja multifunktsionaalsuse ilma võimsusele või kiirusele lõivu maksmata.
Amortisaatoritega hüdrosilindrid tagavad head juhtimis- ja tööomadused.

Hüdrosüsteemil on vähem voolikuid ja 20% vähem ühendusi ning seetõttu on ka võimalikke lekkekohti vähem ja süsteemi töökindlus parem.
Masina tagaosas asuva mootori 3 mm stantsitud terasest kapott kaitseb masinat löökide eest.

TOPS-sertifikaadiga (Tip Over Protection Structure – ümberkukkumise puhul kaitsev turvakabiin) ja ROPS-sertifikaadiga (Roll Over Protection Structure – ümbermineku puhul kaitsev turvakabiin) kabiin/varikatus, lisavarustusena saadaval FOGS-kaitse (Fall Over Guard Structure – ümberkukkumise korral kaitsev tarind).
Juhtseadmete katkestusseade kuulub standardvarustusse. Valmistatud valualumiiniumist, mis teeb sellest varasemast palju tugevama ja vastupidavama. Lisaks saab sellega suurema ohutuse tagamiseks peale servomehhanismiga juhtseadmete katkestada ka roomiku juhthoobade töö.
Hea nähtavus igas suunas suurendab ohutust ja tööjõudlust.
Erakordselt stabiilne tööplatvorm.
Kabiini kallutuse lukustus tagab hooldamise ajaks ohutuse.

Kabiin on pöörderaamist isoleeritud. Kabiini põhi (sh põrand ja istmealus) on vormitud ühes tükis plastist. Need kaks tegurit vähendavad märkimisväärselt kabiinis tajutavat müra ja vibratsiooni.
Kabiin on ruumikas ja mugav ning masinaklassi parima nähtavusega igas suunas.
Juhi pea kohale lükatav esiaken on gaasiamortidega, mis veelgi täiendab seeria 801 kvaliteeti ja kasutuslihtsust.
Lai kabiiniuks hõlbustab sisenemist ja väljumist.

Regulaarset kontrollimist vajavad masinaosad asetsevad lähestikku hoolduspaneeli taga, mis hõlbustab mootoriõli, jahutusvedeliku, diislikütuse ja hüdroõli lisamist.
Kallutatav radiaator hõlbustab jahutusmooduli puhastamist ja juurdepääsu ventilaatoririhmale.
Põhjalikumat hooldamist hõlbustab uus kallutatav kabiin. Kabiini kallutatakse tagaosast ning nähtavale ilmub pöördemootor, ventiiliplokk, hüdrovoolikud, mootor ja hüdropump.
Mootori hooldusvälpa on suurendatud 500 tunnini, mida on kaks korda enam kui eelmistel mudelitel.
Rõhutestimispunktidele pääseb juurde kiiresti ja hõlpsasti.

© 2011 JCB